“Het is mijn missie om ondernemers te laten beseffen dat ze klanten kunnen krijgen én behouden door authentiek en eerlijk te communiceren over zichzelf en hun aanbod. En dat marketing op die manier goed kan voelen!”

Freelance ethisch marketeer & copywriter,
wie doet nu zoiets 😋?

Gaat je hartslag omhoog als je bijna aan de beurt bent tijdens een voorstellingsrondje?
Die van mij in ieder geval wel ;-). Hier gaan we.


over een creatieve generalist

Ambitieuze creatieve generalist, (ploeter)moeder, (ingeweken) Brusselaar, stilte & variatiezoeker.
Laat me met die omschrijvingen beginnen.

Als deel van een samengesteld gezin van negen (maak je geen zorgen, daar heb ik ook enkele huisdieren bijgeteld) word ik dagelijks herinnerd aan de tweede en vierde omschrijving.

Als creatieve generalist verdiepte ik me professioneel in
verschillende sectoren zoals tewerkstelling, palliatieve zorg en justitie.

Terugkerende thema’s?
Verhalen van mensen en het belang van authentieke en inclusieve communicatie.

Oké, ik geef het toe, als communicatiewetenschappen ben ik daar iets gevoelig voor :-).

Maar ik kon die verhalen in loondienst niet voldoende in de verf zetten. En ik voelde dat gemis.

En dus groeiden er zaadjes in mijn zeer actief brein.
En die groeiden uit tot Synopsis.

In de Griekse betekenis
= samen kijken, voel ik me opperbest.

Samen kijken naar je teksten, je droom, je marketing.
Eerlijk én empathisch.
En het liefst van al met een koffie erbij. Of een theetje. Of wat spuitwater. Of een chocolaatje.

Zei ik al dat ik van afwisseling hou?

Tot gauw!

Lieve groet,
Hannie

P.S. Raad eens welke 4 waarden ik belangrijk vind?

over een creatieve generalist

In deze podcasts was ik te gast en leer je me nog wat beter kennen.

Veel luisterplezier!

Klikken op de afbeelding 😉

ethisch copywriter en marketeer