Heeft jouw bedrijf nood aan een meer empathische en persoonlijke communicatie?

Of ontbreekt het jouw organisatie net aan een strategische blik?

Dan help ik je graag!

Korte termijnproject:
workshop, strategiedag of keynote



Lange termijnproject:
copywriting of consultancy




Een workshop of strategiedag
is misschien net wat je nodig hebt.


De volgende thema’s kwamen al aan bod, maar misschien heb je nood aan iets anders.

We bekijken het samen.


  • Hoe moeten we communiceren over dit project?
  • Wat is een e-mailfunnel, hebben we dat nodig en if so, hoe zetten we dit op?
  • Waar moeten we rekening mee houden bij het verkopen van ons product of dienst op een ethische manier?
  • Hoe stellen we een communicatie- of marketingplan op?
  • Hoe recycleren we de content van onze socialemediakanalen?
  • Hoe kunnen we de salescopy persoonlijk en empathisch maken?
  • Waar moeten we op letten op het vlak van klantbeleving?
  • Hoe maken we onze communicatie ethischer en inclusiever?

VERWACHTING

Hoe verloopt een workshop of strategiedag?

  • Jij legt me jouw vraag uit, of we geven er samen in een gesprek woorden aan. Op basis daarvan stel ik een prijsvoorstel op.
  • Als je ermee akkoord gaat, analyseer ik je vraag, je huidige communicatie of bepaalde documenten. Soms stuur ik je vooraf een korte vragenlijst.
  • Op de dag zelf bespreken we de vraag en gaan we met brainstormtechnieken of/en na een theoretische introductie concreet aan de slag. Ik luister, begeleid de brainstorm, geef advies of uitleg waar mogelijk en noteer alle vragen en to-do’s.
  • Na ons gesprek ga ik verder op zoek naar antwoorden en bundel ik alles in een document waar je concreet mee aan de slag kan.

Je ervaring met samenwerken in een team zorgde ervoor dat de brainstorm op een empathische en efficiënte manier verliep en landde in zeer concrete actiepunten. Value for money!
David

Voor wie?

Je hebt geen vaste communicatieverantwoordelijke en zoekt naar strategische ondersteuning op projectbasis.

Je wil je boodschap authentiek en duidelijk overbrengen zonder dat het manipulatief of commercieel aanvoelt.


Je hebt extra hulp nodig tijdens piekperiodes of bij het lanceren van belangrijke projecten.

Waarom samenwerken?

In de Griekse betekenis van de naam van mijn eenvrouwzaak (Synopsis = samen kijken) voel ik me opperbest.
Samen kijken naar je teksten, je organisatie, je business. Eerlijk én empathisch.
Op zoek gaan naar wat jij nodig hebt. Maatwerk, omdat het zo werkt en gewoon het allerleukst is!
samenwerken met ethisch copywriter en marketeer

Samengewerkt met toppers als

Samengewerkt met toppers als

Duidelijk, overzichtelijk, helder gebrachte presentatie en workshop, afgestemd op onze vraag!

Nood aan copy voor je socialemediakanalen, website, nieuwsbrieven, etc.?