“Ik wil ondernemers en bedrijven empoweren om met verbindende marketing en communicatie dicht bij zichzelf te blijven en hun aanbod op een authentieke, eerlijke én toch strategische manier te kunnen verkopen. Zo voelen ze zich opgelucht, zelfzeker en impactvol en voelt marketing goed, voor hen en voor hun klanten!”

Freelance ethisch marketeer & copywriter,
wie doet nu zoiets 😋?

Gaat je hartslag omhoog als je bijna aan de beurt bent tijdens een voorstellingsrondje?
Die van mij in ieder geval wel ;-). Hier gaan we.


over een creatieve generalist

  • Ambitieuze creatieve generalist
  • (Ploeter)moeder van een kleuter en tiener van (plusploeter)moeder van twee tieners
  • (Ingeweken) Brussel
  • Stilte & variatiezoeker
  • Staat op de barricade voor marketing die goed voelt, vrouwenrechten en een koffie & douche in de ochtend

Als creatieve generalist verdiepte ik me professioneel in
verschillende sectoren zoals tewerkstelling, palliatieve zorg en justitie.

Terugkerende thema’s?
Verhalen van mensen en het belang van authentieke en inclusieve communicatie.

Oké, ik geef het toe, als communicatiewetenschappen ben ik daar iets gevoeliger voor :-).

Maar ik kon die verhalen in loondienst niet voldoende in de verf zetten. En ik voelde dat gemis.

En dus groeiden er zaadjes in mijn zeer actief brein.
En die groeiden uit tot Synopsis.

In de Griekse betekenis
= samen kijken, voel ik me opperbest.

Samen kijken naar je teksten, je droom, je marketing.
Eerlijk én empathisch.
En het liefst van al met een koffie erbij. Of een theetje. Of wat spuitwater. Of een chocolaatje.

Zei ik al dat ik van afwisseling hou?

Tot gauw!

Lieve groet,
Hannie

P.S. Raad eens welke 4 waarden ik belangrijk vind?

over een creatieve generalist

In deze podcasts was ik te gast en leer je me nog wat beter kennen.

Veel luisterplezier!

Klikken op de afbeelding 😉