Wat is het eerste woord dat bij je opkomt
wanneer je aan marketing denkt?



Vaak hoor ik: commercieel, geldgewin, onnatuurlijk.

Maar wat als marketing goed zou voelen?
Omdat je het op een manier doet dat bij je past?
Omdat je je focust op het gevoel bij je klant en niet op het verkopen van je product?

Dat is ethische marketing.

Ethische marketeer

Ik help je graag met je marketing en je zichtbaarheid!



In 1 dag duiken we samen in je marketing en
kijken naar:

Je dromen: wie je bent en wat je aanbiedt
Je klanten: leren van en over je klanten & concurrenten/concullega’s
Authentieke copywriting & storytelling: persoonlijk & inclusief communiceren

We analyseren waar je vandaag staat en hoe het nog beter kan.

Op het einde van de dag heb je een concreet (communicatie- en marketing)plan
waar je de volgende maanden mee aan de slag kan gaan.

€ 650 excl. btw & verplaatsingskosten


Hannie gaf me professionele ondersteuning op maat. Ze had oog voor wie ik ben, en niet ben ;-). Het uitwerken van mijn visie en de bekendmaking ervan, deed ze met duidelijke en heldere communicatie. Fijn samenwerken!

We gaan 1 op 1 aan de slag
om je marketing naar een hoger niveau te tillen,
op een manier die goed voelt voor jou en je klanten.

We kijken naar binnen.

Wie ben jij als ondernemer? Waar droom je van? Wat zijn jouw doelen en hoe kunnen we die op een ethische en betekenisvolle manier vertalen naar concrete marketingdoelstellingen?

Samen creëren we je ‘grote verhaal’ dat de basis vormt voor je marketingstrategie. Een manier van denken zonder manipulatie of pushen.

We richten onze blik naar buiten.

We leren je droomklanten beter kennen, wat ze nodig hebben en verlangen. Wat de community waartoe ze (willen) behoren belangrijk vindt. We gaan nog een stap verder en bekijken hoe je op een ethische manier nog meer waarde kan bieden, met aandacht voor privacy van je klanten, de vertrouwensband en de “concurrentie”.

Geen gladde verkooppraatjes, maar het opbouwen van duurzame relaties die dicht bij jezelf blijven.

We maken je marketingstrategie concreet. We duiken in de wereld van ethische copywriting en storytelling, en creëren waardevolle en betekenisvolle content voor je doelgroep. We bekijken samen met welke teksten we eerst aan de slag gaan. Denk maar aan je website, nieuwsbrief, blog of socialemediaberichten.

Geen lege beloftes, maar authentieke verhalen die resoneren bij je klanten. En die goed voelen voor jou om te delen!


Marketing door te inspireren én zonder te overtuigen.
Iets in beweging brengen bij je klanten én winst maken.
Je onderneming onder de aandacht brengen én duurzame relaties uitbouwen.

En en. Het kan.

“ik heb nog vragen”

FAQ

Stuur me een mailtje of plan een gratis leer-je-kennen gesprek in. Het kan zijn dat het voor jou niet nodig is om een hele dag uit te trekken. Misschien is het wel nuttig om een contentbrainstorm in te plannen of heb je genoeg aan een uurtje sparren. We bekijken het tijdens ons eerste gesprek.

  1. We maken kennis via een gratis online gesprek of via e-mail/whatsapp (voor de introverten of nachtwerkers onder ons).
  2. Ik stel een prijsvoorstel op.
  3. We gaan in zee of zeggen vriendelijk au revoir.

    Bij het copywritingaanbod:
  4. Ik begin met een grondig onderzoek naar je thema of domein en start met het schrijven.
  5. Je krijgt de teksten op het afgesproken moment.
  6. Je geeft me feedback en indien nodig start ik het gratis correctierondje.
  7. Klaar!

Eén tekst: ik schrijf of herschrijf een tekst op jouw vraag.
Bv. de ‘over mij’ pagina op je website.

Eén project: ik schrijf of herschrijf een project.
Bv. de teksten voor je nieuwe website.

Abonnement: ik schrijf of herschrijf op regelmatige basis je teksten.
Bv. voor een blog op je website of op je socialemediakanalen.

Gaat het over schrijven of herschrijven? Is je idee helder of is er werk aan de winkel? Is het een contentbrainstorm of copywriting (of beide)? Volstaat een sparringssessie of is het een traject?

Daarom werk ik niet met een prijs/woord.
Wil je vooraf zekerheid? Alle begrip!
Ik bekijk eerst uitgebreid je vraag voordat ik een prijsvoorstel opmaak.




Wil je dat ik je ondersteun door het schrijven van je teksten?