Communiceren op een manier die goed voelt voor jou én voor je klant.


Dat is ethische marketing.
En daar help ik je zo graag bij.

Hannie gaf me professionele ondersteuning op maat. Ze had oog voor wie ik ben, en niet ben ;-). Het uitwerken van mijn visie en de bekendmaking ervan, deed ze met duidelijke en heldere communicatie. Fijn samenwerken!


We gaan 1 op 1 aan de slag
om je marketing naar een hoger niveau te tillen,
op een manier die goed voelt voor jou en je klanten.

We kijken naar binnen.

Wie ben jij als ondernemer? Waar droom je van? Wat zijn jouw doelen en hoe kunnen we die op een ethische en betekenisvolle manier vertalen naar concrete marketingdoelstellingen?

Samen creëren we je ‘grote verhaal’ dat de basis vormt voor je marketingstrategie. Een manier van denken zonder manipulatie of pushen.

We richten onze blik naar buiten.

We leren je droomklanten beter kennen, wat ze nodig hebben en verlangen. Wat de community waartoe ze (willen) behoren belangrijk vindt. We gaan nog een stap verder en bekijken hoe je op een ethische manier nog meer waarde kan bieden, met aandacht voor privacy van je klanten, de vertrouwensband en de “concurrentie”.

Geen gladde verkooppraatjes, maar het opbouwen van duurzame relaties die dicht bij jezelf blijven.

We maken je marketingstrategie concreet. We duiken in de wereld van ethische copywriting en storytelling, en creëren waardevolle en betekenisvolle content voor je doelgroep. We bekijken samen met welke teksten we eerst aan de slag gaan. Denk maar aan je website, nieuwsbrief, blog of socialemediaberichten.

Geen lege beloftes, maar authentieke verhalen die resoneren bij je klanten. En die goed voelen voor jou om te delen!