ethische copywriting


Bij online teksten is dat precies hetzelfde.
Zou jij die cursus of dat juweeltje kopen van iemand die je probeert te overtuigen?
Of voel je je beter bij woorden die inspireren en waardevol zijn?
Die de keuze aan jou laten?


Dat zijn ethische teksten.

Teksten die jou en je klant een goed gevoel geven.

Teksten die van je volgers, fan en klanten maken door inclusieve taal, empathie en eerlijke woorden.

Wat doet een ethische copywriter?

Ik schrijf eerlijke, heldere teksten in jouw eigen stem
waarmee je je klanten raakt
zonder de eeuwige frustraties en twijfels van zelf proberen ;-).

Of ik stel samen met jou een contentplanning op zodat je weet waarover jij (of iemand in jouw plaats) kan communiceren.
Twee breinen doen het vaak beter dan één 😉.


Wat kost een copywriter?

Ik vertrek van € 75/uur en
bereken de tijd dat ik er mee bezig zal zijn.

Maar elk project op voorhand inschatten is niet evident.
Daarom spreken we samen een prijsformule af
waar we ons beiden goed bij voelen.


Dag Hannie,
 
Heel veel dank voor je eerste worp, die meteen al hoge ogen scoort
!
Anne-France De Ketelaer
We zijn heel blij om te kunnen vertrouwen op Hannie’s professionele aanpak. Ze communiceert open en duidelijk over haar tijdsbesteding en neemt vlot het heft in eigen handen.
Karolien

Zichtbaar zijn kan op veel manieren.
Ik help je graag om dat op een leuke manier te doen!


“ik heb nog vragen”

FAQ

Stuur me een mailtje of plan een gratis let’s meet gesprek in. Het kan zijn dat het voor jou niet nodig is om maandelijks een nieuwsbrief of blog te schrijven. Misschien is een contentbrainstorm voor jou interessant of het schrijven van je ‘over mij-pagina’. We bekijken het samen.

  1. We maken kennis via een gratis online gesprek of via e-mail/whatsapp (voor de introverten of nachtwerkers onder ons).
  2. Ik stel een prijsvoorstel op.
  3. We gaan in zee of zeggen vriendelijk au revoir.
  4. Ik begin met een grondig onderzoek naar je thema of domein en start met het schrijven.
  5. Je krijgt de teksten op het afgesproken moment.
  6. Je geeft me feedback en indien nodig start ik het gratis correctierondje.
  7. Klaar!

Eén tekst: ik schrijf of herschrijf een tekst op jouw vraag.
Bv. de ‘over mij’ pagina op je website.

Eén project: ik schrijf of herschrijf een project.
Bv. de teksten voor je nieuwe website.

Abonnement: ik schrijf of herschrijf op regelmatige basis je teksten.
Bv. voor een blog op je website of op je socialemediakanalen.

Gaat het over schrijven of herschrijven? Is je idee helder of is er werk aan de winkel? Is het een contentbrainstorm of copywriting (of beide)? Volstaat een sparringssessie of is het een traject?

Daarom werk ik niet met een prijs/woord.
Wil je vooraf zekerheid? Alle begrip!
Ik bekijk eerst uitgebreid je vraag voordat ik een prijsvoorstel opmaak.